WYZWANIE:
Dla marki DUDA (Cedrob Foods S.A.) przygotowaliśmy reportaż z wydarzenia w ramach programu lojalnościowego DUDA Partner. Spotkanie było podsumowaniem wyjazdu na Maltę oraz zapowiedzią kolejnego – do Portugalii. W programie znalazły się warsztaty kulinarne z Karolem Okrasą, koncert muzyki portugalskiej, prezentacja nowego brandingu oraz przemowy zarządu.
Naszym celem było przygotowanie angażującego materiału, który odda atmosferę wydarzenia, podkreśli wartości marki i zachęci do udziału w programie. Dodatkowym wyzwaniem była szybka selekcja kadrów i przygotowanie zdjęć bezpośrednio z materiału wideo.
REALIZACJA:
Postawiliśmy na ciepłą, dynamiczną narrację z wyczuciem detalu – zarówno w części kulinarnej, jak i oficjalnej. Całość dopełniły spontaniczne wypowiedzi uczestników, które wniosły autentyczność i osobisty ton. Efektem jest materiał, który wzmacnia wizerunek DUDA jako marki bliskiej, nowoczesnej i doceniającej swoich partnerów – w rytm hasła: „Smak codziennych przyjemności”.
Obok reportażu dostarczyliśmy krótką rolkę promującą program oraz pakiet zdjęć gotowych do wykorzystania w komunikacji.
EFEKT:
We współpracy z Marcin Dyguś Films

