
Widzowie doceniają inspirujące historie!
Każdy projekt to okazja do opowiedzenia niepowtarzalnej historii. Ta w filmowej odsłonie przyciąga uwagę oraz motywuje do działania, a podczas produkcji daje radość wszystkim zaangażowanym.
-

Z mistrzami na plaży i w kuchni – DUDA na Beach Pro Tour 2025
Marka DUDA, była partnerem prestiżowego turnieju siatkówki plażowej Beach Pro Tour 2025 w Starych Jabłonkach. Wydarzenie zgromadziło światową czołówkę siatkówki plażowej i było świetną przestrzenią do promocji kabanosów marki w tym tych z linii High Protein – produktów kierowanych do osób aktywnych fizycznie.
-

Veolia term i międzynarodowe spojrzenie na dekarbonizację
Reportaż z wizyty francuskich przedsiębiorców w jednej ze zdekarbonizowanych instalacji Veolia term w Tarnowskich Górach. Instalacja, będąca częścią projektu Szafir, oparta jest na efektywnym energetycznie systemie zasilanym kogeneracją gazową i kotłem biomasowym.
-

Kulinarna podróż DUDA Partner – od Malty do Portugalii
Reportaż z wydarzenia w ramach programu lojalnościowego DUDA Partner. Spotkanie było podsumowaniem wyjazdu na Maltę oraz zapowiedzią kolejnego – do Portugalii. W programie znalazły się warsztaty kulinarne z Karolem Okrasą, koncert muzyki portugalskiej, prezentacja nowego brandingu oraz przemowy zarządu.
-

60 sekund emocji – tak pokazujemy wydarzenia w Gemini Park Tychy
Dla centrum handlowego Gemini Park Tychy cyklicznie przygotowujemy krótkie, dynamiczne materiały wideo w formacie rolek (Instagram/Facebook), które mają przyciągać uwagę odbiorców i oddawać atmosferę wydarzeń odbywających się w przestrzeni galerii.
-

FUTURA CONCRETE w akcji
Celem realizacji była produkcja filmu dokumentującego proces logistyczny związany z dostawą betonowej stacji transformatorowej Elgór+Hansen na farmę fotowoltaiczną – od załadunku w zakładzie produkcyjnym, przez transport, aż po montaż na miejscu inwestycji.
-

Teledysk muzyczny w rytmie natury Beskidu Żywieckiego
Utwór mówi o duchowym odrodzeniu i sile, która daje nowe życie. Chcieliśmy, by obraz naturalnie współbrzmiał z emocjonalną warstwą tekstu. Zdecydowaliśmy się osadzić teledysk w naturze – malowniczym Beskidzie Żywieckim – i uchwycić przejście pór roku jako wizualną metaforę przemiany.
